Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort escort

edebiyat öğretmenim ile seks dolu edebiyat çalıştık

Seks Hikayeleri, Sikiş Hikayeleri 9 Mart 2016

Selam dostlar adım melih. on sekiz yaşındayım.Bu hadise bundan beş ay evvel oldu. Çok seksi ve güzel bii edebiyat hocam vardı. ders çalışmaya her vakit mini etekle girerdi. Soğuk sıcak dinlemezdi. Okulların açılmasını hep onu görmek için istiyordum. bii an evvel açılsada onu görsem diyordum. Bunu sadece ben değil sınıfımızdaki tüm çocuklar istiyordu.meslek lisesindeydim ve dolayısıyla sınıfımızda kız da yoktu. edebiyat öğretmenimiz ders çalışmaya girdiği vakit arkaya geçip otuz bii çekiyorduk. Çok seksiydi ve biz duramıyorduk. Mecbur kalıyorduk. bii keresinde bu dersteyken arka tarafta boş bii sıraya geçtim bu ders anlatırken ben bunun kocaman götünü ve o sütun bacaklarını izliyordum ve otuz bii çekiyordum. Sonra bu arkasını döndü ve beni gördü ama görmezlikten geldi birşey söylemedi. Bende hemen sessiz bii şekilde kaldım orada ve dersi dinlemeye başladım. Bizim diğer dostlar içlerinden gülüyordu. Zil çaldı ve eve gitmek için hazırlanıyorduk. Çünkü son dersteydik. Son iki dersimiz edebiyatti. Herkes çıkarken bende çantamı topluyordum ve tam çıkacakken melih sen kal dedi. Bende tamam öğretmenim deyiverdim. Korktum kesin tutanak tutturup disipline verecek ve beni okuldan atacak diye içimden söyleniyordum. Ama sandığım gibi olmadı. Bana, melih kitapları eve götürmek gerekiyor ve çok ağırlar bana yardımcı olurmusun? dedi.
edebiyat öğretmenim ile seks dolu edebiyat çalıştık hikaye
Bende tabiki öğretmenim deyiverdim. Sonrasında yola çıktık ben çok heyecanlıydım onunla beraber yolda yürüdüğüm için hem zeki bii kadındı hemde evli falan değildi. 15 dakika sonra evine vardık ve öğretmenim geldik sanırım deyiverdim. O da evet geldik dedi. Çıktık binaya. Evi iki. kattaydı. Sonrasında öğretmenim buyrun kitaplarınızı başka isteğiniz yoksa ben artık gideyim deyiverdim. edebiyat öğretmenimde olur mu melih dedi. Gel yorulmuşsundur. Kola ya da meyve suyu ikram ediyim sana dedi. Bende öğretmenim gerçekten sağolun deyiverdim. O da, ben gel diyorum sana sözümü niye ikiletiyorsun dedi. Bende tamam öğretmenim siz nasıl isterseniz deyiverdim. Geçtik eve oturuyorum. Bana ne içersin dedi. Bende kola varsa kola alayım zahmet olmazsa öğretmenim deyiverdim. O da ne zahmeti canım öyle şeymi olur dedi. Sonrasında kolamı getirdi. Kendine de bii bardak getirmişti. O da içiyordu. Geçti yanıma oturdu bacak bacak üstüne attı. Resmen eriyordum o an. Çok güzeldi bacakları. Sonra eee anlat melih neler yapıyorsun dedi. porno hikaye Bende iyilik öğretmenim aynı şekil işte dersler falan deyiverdim. O da bana sen bugün derste ne yapıyordun dedi. Bende kekeliyerek ne yapıyordum ki öğretmenim deyiverdim. O da hadi hadi sen bilmiyormusun ne yaptığını dedi. Bende öğretmenim gerçekten bilmem deyiverdim. O da bana geçmiştin arkada birşeyler yapıyordun ya dedi. Benden neden gizliyorsun dedi. Ben zaten gördüm orada ne yapdığını diye cevap verdi. Bende öğretmenim şey yani bilmem öğretmenim. Hocam özür dilerim ne olur kusura bakmayın deyiverdim. O da yok canım ne kusuru dedi. Sorun değil dedi ve bana sen orada 31 çekerken kimi düşünüp çekiyordun dedi. Bende hocam hiç kimseyi deyiverdim. O da yalan söyleme bana dedi bana nasıl baktığını görmedimmi sanıyorsun dedi. Bende siz öyle diyorsanız öyledir hocam deyiverdim. O vakit sen benden hoşlanıyorsun o vakit dedi bana. Bende bilmem ki hocam deyiverdim. Hadi hadi bana karşı rahat ol birtanem dedi. Bende olabilir hocam. Bana karşı rahat ol diyorsanız bende rahat olurum o vakit deyiverdim. O da ha şöyle dedi rahat rahat konuşalım işte seninle dedi. Bende peki deyiverdim. Sonra bana, hiç bu vakita kadar herhangi bii kızla sikiş tinmi ? diye sordu. Bende hayır hocam olmadım deyiverdim. Hmm anladım dedi ve birden elini sikime attı. Sikimde zaten bacaklarından dolayı kazık kadar oldu. Bende hocam ne yapıyorsunuz deyiverdim. Utandım diye cevap verdim. Utanma bebeğim dedi bana ve bu akşam yapacaklarımız aramızda kalacak dedi. Olur mu? diye soru sordu bana. Bende aramızda kalır seksi hocam merak etmeyin ama ne yapacağız ki bu akşam deyiverdim. Biliyorum ama bilmezlikten geliyorum. Anlasana kuzum bu akşam ben seninim sende benimsin dedi. Tamam nasıl isterseniz deyiverdim ben. Sonra baktım soyunmaya başladı ve amımı yala dedi. Bende artık o sırada utanma falan kalmamıştı bu da istiyor zaten deyiverdim en iyisi son gaz devam edeyim deyiverdim ve amına yapıştım yalamaya başladım.sikişbaz Amı küçücük açılmamış bii gonca gibiydi.sikişbaz Amını yalarken sulanmış amının iki yanağınıda dudaklarımın çevresinde hissediyordum. erotik hikayeler okuduğum içinde bunun bayağı bi etkisi vardı üzerimde. Amını deliler gibi yalıyordum. O da sessiz sessiz inliyordu devam et devam et diyiveriyordu. Ben abartısınız 30-40 dakika boyunca amını yaladım ve ağzıma sulanmış amının sıcacık suları aktı. İlk sex tecrübemdi ama bii harikaydım. Sonrasında soyun dedi ve bende soyundum. O da taş gibi olmuş yarrağımı ağzına aldı ve ağzına ileri geri yaparak taş gibi olmuş yarrağımı emiyordu. Ben böyle bii zevki hayatım boyunca yaşamamıştım. Süperin ötesinde birşeydi. Daha sonra ise sikim kazık kadar oldu ve arkadan yap beni dedi. Bende tamam deyiverdim ve kazık kadar taş gibi olmuş yarrağımı onun küçücük göt deliğine usulca sikişmeye başladım. her sokuşumda inliyordu. aa çok acıyor ama çok zevk alıyorum diyiveriyordu. Devam ettim. iki-3 saat boyunca öğretmenimi seks yapmıştım. Saat nasıl geçmişti iki mizde anlamamıştık. Harika birşeydi. Üstümüzü giyindik ve bana melih bütün bunlar aramızda kalacak biliyorsun değil mi? dedi. Bende tabiki hocam benden asla sır çıkmaz deyiverdim ve kimseyede anlatmadım. Sadece ilk defa burada yazıyorum başımdan geçenleri.bu hikayem de bu kadar sevgiler
edebiyat öğretmenim ile seks dolu edebiyat çalıştık hikaye

Yorum Yaz

  • Desten geçmek için hocama verdim

    tarafından on 5 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba bayan sex hikayeleri okurları, Ben Şule, 23 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak not amacıyla ne derece delilıklar yaptığımı sizlere anlatacağım. Endüstri mühendisliği okuyan bir üniversite öğrencisi olarak, derslerde zorluk çekiyordum. Çalışmaya fırsat bulamıyor, çalışsam bile buna az vakit ayırdığımdan, tatmin edici notlar alamıyordum.   Diferansiyel denklemler dersini dördüncü alışım yüzünden bundan sonra bıkmıştım ve […]

  • Yengem çok azgınmış

    tarafından on 31 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Selamlar aile içi sex hikayeleri sayfası benim adım serhat yengemlerle altlı üstü oturuyoruz ve uzun vakittir yengeme karşı farklı hisler besliyor ancak icraata dökemiyordum.Yengem balık etinde kendine bakan büyük göğüslü ve dolgun kalçalı bir kadın onu fırsat buldukça izleyerek kendimi tatmin etmeye çalışırdım.Bazen yakalnır ama derhal kendimi toparlardım yengemin benim durumumdan haberdar olduğunun farkında bile […]

  • Eşimin kuzeni sert sikiyor

    tarafından on 18 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba değerli aile içi sex hikayeleri sayfası sakinleri, ben Aydın’da yaşıyorum. Adım Reyhan, 39 yaşındayım, balık etli ve beyaz tenliyim. Yaz dönemi bizim oralarda düğün zamanıdır. Kocam Aydın’ın bir ilçesindendir. Halası telefonla arayarak yakın akrabalarının düğünü olduğunu söyledi. Kocam işi gereği zaman zaman il dışına çıkıyordu. Halasına, kendisinin düğüne gelemeyeceğini, ancak beni göndereceğini söyledi.   […]

  • Baldız Arkadan Veriyor Bana

    tarafından on 15 Ağustos 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba ensest seks hikayeleri okurları arkadaşlar, Ben ismail, 28 yaşında, iri kaslara sahip, evli ama çocuğu olmayan, Güzel bi evliliğim olan biriyim. Istanbulda ikamet ediyorum, Elektrik mühendisiyim, karımla 4.senemize girmek üzereyiz iki hafta sonra evlilik yıldönümümüz.Ona süpriz bişeyler gerçekleştirme istiyordum, Baldızım eşimin ikizi, ikiside aynı gün doğmuş, ira olarak olmasada diğeri bütün özellikleri ikisininde aynı, […]

  • Salonumda hocam ile ilişkim

    tarafından on 6 Ağustos 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba sex itirafları okuru arkadaşlar.. milli olmamış çoğu ile mahcup bir çocuktum kızlarla doğru dürüşt konuşamıyordum özetle ne yapacağımı bilemiyordum ve çoğu ile arada kaldım ve ne yapacağımı bilmiyordum bu yüzden çoğu ile mahcup bir çocuktum. Ama bir şekilde hayatıma devam ediyor sıkıcı ve internetten baktığım karı resimlerine ağızım sulanır bakardım biraz tombik bir çocuktum […]